INFO

MAKSUTAVAT

Tutut ja turvalliset maksutavat ovat käytössäsi. Tilaaminen Roltradekauppa.com:istä on helppoa. Voit suorittaa maksun joko verkkopankissa (Nordea, Osuuspankki, Danske Bank, Ålandsbanken, Handelsbanken, S-Pankki, Aktia, Säästöpankki, POP Pankki ja Oma Säästöpankki) tai luottokortilla (Visa, Mastercard, American Express, Diners Club, JCB ja MobilePay).

Voit tilata tuotteet myös Collector laskulla/osamaksulla. Laskuihin lisäämme 4,95 € laskutuslisän.

 

COLLECTOR LASKU/OSAMAKSU

Collector Lasku/Osamaksu -palvelulla voit maksaa ostoksiasi jopa 5000 €:n saakka.

Collector Laskulle saat korotonta* maksuaikaa aina vähintään 30 päivää ja jopa 60 päivää.
Lasku erääntyy siis maksettavaksi vasta ostopäivää seuraavaan kalenterikuukauden viimeisenä päivänä. (* Maksuaikakorko on 0 %, ensimmäiseen laskuun lisätään 2,95 € laskutuspalkkio)

Voit maksaa laskun koko loppusumman eräpäivänä pois tai halutessasi voit valita 1-36 kk:n osamaksuerät. Osamaksu käynnistyy automaattisesti maksettuasi laskuun merkityn minimi osamaksuerän. Halutessasi voit maksaa myös suurempia osamaksueriä tai maksaa koko loppusumman kerralla pois.

Osamaksun korko on 1,6 % kuukaudessa, mikä vastaa 19,20 % nimellistä vuosikorkoa. Laskuun lisätään tilinhoitomaksu 2,95 € kuukaudessa, jolloin todellinen vuosikorko laskettuna 1000 €:n ostoksella on 21,3 %.

Valitessasi Collector Lasku/Osamaksun, saat tilaamasi tuotteet aina kotiin ennen niiden maksamista. Tämä tuo joustavuutta sekä turvallisuutta vaihtojen ja palautusten käsittelyyn.

Collector Lasku/Osamaksua voi käyttää henkilö, joka on täyttänyt 20 vuotta ja jolla on moitteettomat luottotiedot. Teemme luottotietojen tarkastuksen tilauksen yhteydessä. Myöhästyneistä maksuista ja maksamattomista laskuista veloitetaan 5 euron muistutusmaksu sekä 1,6 % kuukausikorko viivästyneeltä ajalta.
Saatte täydelliset Collector Lasku/Osamaksun ehdot seuraavista linkeistä:

Tarkemman palvelukuvauksen löydät tästä!
Yleiset lasku- ja tililuottoehdot löydät tästä!
Vakiomuotoiset Eurooppalaiset kuluttajaluottoehdot löydät tästä!

Luotonantajana toimii Collector Bank AB.

 

TILAUSEHDOT

Nämä ehdot on päivitetty ja astuvat voimaan 01.10.2018.

 

YHTEYSTAVAT

Kaupankäyntiin liittyvä yhteydenpito voidaan hoitaa seuraavien kanavien kautta:

Hyväksymme nämä yhteystavat tilausten ja muiden tiedonantojen vastaanottokanaviksi. Emme ota vastuuta mahdollisia muita kanavia myöten lähetettyjen tiedonantojen vastaanottamisesta. Erityisesti mikäli tiedonantosi on kiireellinen (esim. pikaiseen toimitukseen liittyvä), luota sähköpostiin vain siltä osin kuin saat meiltä kuittauksen viestiisi. Emme voi ottaa vastuuta mahdollisista sähköpostihäiriöistä jossakin viestin matkan varrella.

 

REKISTERÖITYMINEN

Voidaksesi tilata Roltrade kaupasta sinun ei tarvitse rekisteröityä. Tilaaminen on näin ollen nopeaa ja helppoa, eikä sinun tarvitse muistaa taas yhtä salasanaa lisää.

 

TILAAMINEN

Tilaaminen Roltrade Kaupasta on helppoa ja vaivatonta. Lisäät vain tarvitsemasi tuotteet ostoskoriin ja annat yhteystietosi. Maksutavaksi voit valita joko verkkomaksun tai Paytrail laskun.

Tilauksen jälkeen vahvistamme sen. Tilausvahvistus sisältää tiedon tilatuista tuotteista, niiden määristä ja hinnoista sekä arvioidun toimitusajan ja –osoitteen. Tilausvahvistus on voimassa välimyyntivarauksin. Pidätämme oikeuden hinta-, toimitusaika- ym. tuotetietojen muutoksiin. Mikäli hinta tai muut tiedot muuttuvat, sovitaan niistä asiakkaan kanssa, ja asiakkaalla on oikeus halutessaan peruuttaa tilaus.

Asiakas sitoutuu tilauksen yhteydessä sillä hetkellä voimassa oleviin tilaus-, toimitus- ja maksuehtoihin, jotka löytyvät aina www-sivuiltamme. Näitä ehtoja noudatetaan tilaustavasta riippumatta. Pidätämme oikeuden ehtojen muutoksiin.

Tilausvahvistuksen vastaanottaminen edellyttää sähköpostiosoitteen ilmoittamista tilauksen yhteydessä.

 

OMISTUSOIKEUS

Omistusoikeus tuotteisiin siirtyy asiakkaalle kun koko kauppasumma on maksettu. 

 

HINTA

Hinnat sisältävät arvonlisäveron. Voimassaoleva hinta näkyy kunakin ajanhetkenä sivuillamme. Hintoja päivitetään jatkuvasti, ja tuotteen hinta voi muuttua milloin tahansa.

Jos sivuilla ollut hinta on ollut niin ilmeisen virheellinen, että asiakkaan olisi pitänyt ymmärtää se virheelliseksi, pidättää Roltrade Kaupan oikeuden muuttaa hintaa myös tilauksen jälkeen. Tällöin hintamuutoksesta ollaan yhteydessä asiakkaaseen ja kaupan voi halutessaan purkaa ilman kuluja. Esimerkkejä tällaisista virheistä voi olla pilkku- tai yksikkövirhe.

Alennuskoodilla saa alennuksen vain tuotteista (ei rahdista), kun rekisteröi koodin tilauksen yhteydessä. Alennusta ei voi aktivoida tilaukseen jälkikäteen. 1 alennus/asiakas. Jos tuotteita palautetaan, alennuskoodin ehdot tarkistetaan.

 

MAKSUPALVELUNTARJOAJA PAYTRAIL

Maksunvälityspalvelun toteuttajana ja maksupalveluntarjoajana toimii Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Paytrail Oyj näkyy maksun saajana tiliotteella tai korttilaskulla ja välittää maksun kauppiaalle. Paytrail Oyj:llä on maksulaitoksen toimilupa. Reklamaatiotapauksissa pyydämme ottamaan ensisijaisesti yhteyttä tuotteen toimittajaan.

  • Paytrail Oyj, y-tunnus: 2122839-7
  • Innova 2
  • Lutakonaukio 7
  • 40100 Jyväskylä
  • Puhelin: 0207 181830
  • www.paytrail.com

 

RAHTI JA TOIMITUS

Tuotteiden hintaan kuuluu rahti Manner-Suomen osoitteille. Muissa tapauksissa, rahti hinta lisätään ostoskorissa.

Emme toimita Poste Restanteen, Ahvenanmaalle tai ulkomaille. Tuotteita voi noutaa varastoltamme ℅ Niemi.

Kotiinkuljetuspalvelu koskee vain Manner-Suomen osoitteita, joihin on kiinteä tieyhteys. Mahdolliset tuotekohtaiset erityistoimitusehdot ilmoitetaan aina tuotetietojen yhteydessä. Mikäli tuotteita tilataan saaristoalueille tai Lappiin, on syytä ottaa ensin yhteyttä myyntipalveluun, josta varmistamme onko toimitus mahdollinen ja aiheuttaako se lisäkustannuksia.

 

TOIMITUSTAVAT

Tavaroiden toimitus tapahtuu pääasiassa Posti Oy:n välityksellä.

Roltrade Kaupasta tilatuilla tuotteilla on useampi toimitustapa riippuen toimituksen koosta, mm.:

Pienpaketteja toimitetaan Posti Express Business Day–pakettina, jolloin pakettia yritetään tuoda kerran perille asti työpäivän aikana. Mikäli vastaanottajaa ei perillä tavoiteta, jätetään saapumisilmoitus vastaanottajan osoitteeseen, ja paketin voi noutaa postista.

Suuremmat tuotteet toimitetaan perille, sinne asti, jonne kunkin tuotetyypin käyttämä jakeluauto pääsee (täysperävaunusta pakettiautoon). Toimituksen siirto tästä eteenpäin, kuten sisään- tai kerrokseen kanto, on asiakkaan omalla vastuulla. Näiden tuotteiden osalta kuljettajillamme on ohje soittaa annettuun GSM-numeroon ennen toimitusta.

 

TOIMITUSAIKA

Toimitusajat ovat keskimäärin 4-5 viikkoa tuotteiden tilauksen ajankohdasta. Toimitusajat voivat vaihdella tuotteesta riippuen, näet toimitusaika-arviot sivuiltamme tuotteiden tiedoista. Toimitusaika-arvio vahvistetaan tilauksen yhteydessä. Emme vastaa toimituksen viivästymisen johdosta mahdollisesti aiheutuneista kuluista.

 

VASTAANOTTO

Normaalisti toimitusosoitteessa tulisi olla joku paikalla tarkastamassa ja kuittaamassa toimituksen.

Mikäli näin ei ole, sinun on huolehdittava siitä, että annettuun GSM-numeroon saadaan yhteys kun toimitus on tulossa. Kuljetuksiamme hoitaa alueesta ja tuotteesta riippuen useampi kuljetusliike, emmekä pysty takaamaan soiton ajoitusta, paitsi että kuljettaja soittaa viimeistään jos toimitusosoitteessa ei ole vastaanottajaa. Tällöin mahdollisesta purusta pitää sopia suoraan kuljettajan kanssa.

Mikäli vastaanottaja ei ole paikalla, eikä häntä tavoiteta annetusta GSM-numerosta, emme ole velvoitettuja toimittamaan tavaraa ja veloitamme mahdollisesta turhasta kuljetuksesta aiheutuneet kulut asiakkaalta.

Toimituksen mukana seuraa rahtikirja tai lähete. Sinun tulee tavaraa vastaanottaessasi tarkistaa, että toimitus on rahtikirjan/lähetteen mukainen ja vahingoittumaton. Säästä aina rahtikirja/lähete.

Mikäli havaitset ongelmia toimituksessa tai tuotteissa, toimi seuraavasti:

  1. Ennen rahtikirjan/lähetteen allekirjoitusta, tee siihen kirjallinen merkintä virheistä, mahdollisimman seikkaperäisesti ja selkeästi.
  2. Ota välittömästi yhteyttä meihin (yhteystietomme löydät sivun alareunasta).

Huomaa, että ilman mitään merkintää rahtikirjassa/lähetteessä, jää vastuu sellaisista virheistä, jotka ovat jo toimitushetkellä havaittavissa, sinulle.

Mikäli tilaamanne tuote on kosteudelle arka, varmistathan tuotteen suojauksen. Asiakas on vastuussa toimituksen jälkeen tuotteen varastoinnista. Raskaiden tavaroiden vastaanottoon kannattaa valmistautua suunnittelemalla paikka, johon tuotteet tuodaan. Paikan täytyy olla sellainen johon päästään kuorma-autolla viereen.

 

TAKUU, MAHDOLLISET LAATUVIRHEET

Tuotteillamme on valmistajan tai maahantuojan normaali takuu. Takuuaika alkaa kuitissa tai laskussa olevasta päiväyksestä.

Mikäli havaitset ongelmia toimittamissamme tuotteissa, olettehan yhteydessä meihin takuuasian selvittämiseksi.

Vastaamme tuotteen laadusta, ja virheellinen tuote joko korvataan uudella tai sen voi palauttaa. Sen sijaan emme vastaa mahdollisen laatuvirheen mahdollisesti aiheuttamista välillisistä kuluista.

 

OSALLA TUOTTEISTA ON LUVANVARAINEN ASENNUS

Osa myymistämme tuotteista edellyttää luvat omaavan ammattilaisen tekemää asennusta. Tiedustele lisätietoja Roltradesta yllä näkyvistä yhteystiedoista.

 

PALAUTUSOIKEUS

Tässä kappaleessa esitetty palautusoikeus koskee vain kuluttaja-asiakkaita.

Sinulla on 14 vrk:n palautusoikeus tuotteillemme. Palautus voi tulla kyseeseen vain, jos tuote on täydellisen jälleenmyyntikelpoinen ja virheetön. Huomaa myös, että asennettu tuote on hyväksytty tuote. Palautuksesta on aina otettava yhteyttä meihin etukäteen ohjeiden saamiseksi. Sopimatta palautettua tavaraa emme hyvitä.

Tilauksen mukaan valmistettuja tai tehtaalta asiakasta varten tilattuja tai muuten asiakasta varten räätälöityjä tuotteita emme ota palautuksena vastaan.

Palauttaminen on asiakkaalle maksutonta, mikäli tuote on toimitettu ja voidaan palauttaa postipakettina (100x60x60 cm max 30kg), eikä palautus kokonsa tai painonsa takia edellytä postin erilliskäsittelyä tai muutakaan erilliskuljetusta. Jos tuote on suurempi tai on toimitettu muulla tavoin, vastaa asiakas toimituskuluista ja palautuksesta.Tuotteen noutamatta jättämistä ei katsota tilauksen peruuttamiseksi. Mahdolliset noutamatta jättämisestä aiheutuvat palautuskustannukset peritään asiakkaalta.

Uusi kuluttajansuojalaki edellyttää, että tuotteen mahdolliset palautuskulut pitää kertoa asiakkaalle etukäteen. Kun kyseessä on postipakettia suuremmat tuotteet, joiden kuljetukseen tarvitaan esim. nosturia ja/tai kuorma-autoa, vaihtelevat kuljetusmaksut suuresti riippuen esim. osoitteesta, kuljetusten saatavuudesta ja tieyhteyksistä. Siksi emme pysty antamaan näille tuotteille mahdollisen palautuskuljetuksen kustannusta etukäteen. Tarvittaessa se on tiedusteltava paikalliselta kuljetusliikkeeltä.

 

MITTATILAUSTUOTTEET

Verkkokaupassamme on myynnissä mittatilaustuotteita, joiden mitta-, väri- yms. valinnat asiakas tekee verkkokaupassa tilaamisen yhteydessä ennen tuotteen siirtämistä ostoskoriin. Emme vastaa asiakkaan valinnoissa mahdollisesti tekemistä virheistä. Asiakkaan tulee tarkistaa aina verkkokauppatilauksestaan saamansa tilausvahvistus.

Mikäli asiakas haluaa tehdä muutoksia annettuihin tietoihin siinä vaiheessa kun tuote on jo valmistuksessa, voivat kyseiset muutokset nostaa annettua hintaa tai olla mahdottomia toteuttaa tuotantoteknisistä syistä ja asiakas voi joutua tilaamaan uuden tuotteen. Mahdollisista tilaamisen jälkeen tapahtuvista muutoksista tulevat lisäkustannukset veloitetaan asiakkaalta.

Mittatilaustuotteilla ei ole palautus-, peruutus- eikä vaihto-oikeutta.